سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش مواد غذایی

قیمت سیستم گرمایش از کف برقی

خدمات تاسیساتی که در خدمت از ما ارائه می‌شود

در این مطلب می‌خواهیم به چند مورد از خدمات تاسیساتی که در خدمت از ما ارائه می‌شود بپردازیم. تاسیسات خدمت از ما در پاییز و زمستان خدماتی همچون گرمایش از کف، نصب شومینه، نصب آبگرمکن تهران،  نگهداری موتورخانه، سرویس شومینه و… را انجام میدهد. خدمات گرمایش از کف به گونه‌ایی است که نیاز از قبل از ساختن کف ساختمان لوله گذاری شود ولی خدمات نصب شومینه را میتوان بعد از اتمام ساخت نیز انجام داد. از مهم‌ترین فعالیت‌های یک نیروی تاسیسات نگهداری موتورخانه است که باید حتما به صورت دوره‌ای انجام شود.

در ادامه در مورد هرکدام از این خدمات توضیحاتی می‌دهیم که به شما کمک می‌کند بتوانید بهتر و سریع‌تر از این خدمات در خدمت از ما استفاده کنید.

 

گرمایش از کف

سیستم گرمایش از کف که معمولا به وسیله یک پکیج داخل خانه کار می‌کند سیستمی است که برای خانه‌هایی که دارای کف سنگ و یا سرامیک هستند مناسب است. این سیستم کارکردی مانند شوفاژ دارد با این تفاوت که لوله‌هایی که وظیفه گرمایش را دارند از قسمت کف ساختمان که معمولا به شکل مارپیچ است تعبیه می‌شود. گردش آب در این لوله‌ها کمک می‌کند که گرما از لوله‌ها به کف منتقل شود و کف ساختمان گرم شود و زمانی که شما در کف ساختمان راه می‌روید حس مطلوبی دارید و سرمای سرامیک شما را آزار نمی‌دهد. همچنین بیشترین هوای سرد در کف خانه است و سیستم گرمایش از کف بازدهی بالایی دارد.

از ویژگی‌های دیگر سیستم گرمایش از کف این است که نیاز نیست شما شوفاژ نصب کنید و فضای خانه‌ خود خود را بزرگتر نشان دهید.

سیستم گرمایش از کف نیاز به یک پکیج با پمپ قوی دارد تا بتوان به صورت دائم آب را در سیستم گرمایش کف شما به چرخش در بیاورد.

برای اجرای سیستم گرمایش از کف شما باید قبل ساختن کف خانه این کار را انجام دهید. اجرای سیستم گرمایش از کف باید از روی اصول و قواعد مهندسی ساخته شود تا در آینده دچار نشتی و یا گرفتگی نشود.

همچنین در خانه‌هایی که می‌خواهند بازسازی کنند نیز می‌توان از این سیستم استفاده کرد ولی باید به این موضوع توجه داشت که زمانی که از سیستم گرمایش از کف استفاده می کنند قطر کف سازی آنها افزایش می‌یابد و ممکن است در خانه‌های قدیمی اجرای این سیستم ممکن نباشد. حتما قبل از انجام و اجرای سیستم با یک متخصص مشورت بگیرید.

در کنار گرمایش از کف، عبارات زیر نیز جستجو می‌شود:

  • نقشه گرمایش از کف
  • هزینه گرمایش از کف
  • سیستم گرمایش از کف چیست
  • هواگیری گرمایش از کف
  • راه اندازی گرمایش از کف
  • نظرات کارشناسی در مورد گرمایش از کف
  • قیمت سیستم گرمایش از کف برقی
  • بتن ریزی گرمایش از کف

نصب شومینه

در قسمت قبل صحبت از اجرای سیستم گرمایش از کف شد ولی اجرای آن ممکن بود نیاز به مشورت و مشاوره و بررسی زیادی داشته باشد ولی یکی دیگر از سیستم‌های گرمایشی که اتفاقا ظاهر بسیار شیک دارد و از هر نوع از کلاسیک تا مدرن و از مدل‌های مختلف ساخته می‌شود شومینه است. نصب شومینه معمولا در خانه‌های بالا 80 متر انجام می‌شود و در خانه‌های زیر 80 متر توضیه نمی‌شود ولی با این حال مهندسین و معماران داخلی با توجه به اینکه اکنون خانه‌ها در اندازه های زیر 80 متر نیز تعداد زیادی دارند تصمیم گرفتن شومینه‌های مخصوص این خانه‌ها بسازند.

تصویر معمولی که ما از شومینه‌ها داریم یک شومینه در کنج دیار است که دودکش آن تا پشت بام رفته است. ولی امروزه با استفاده از علم مهندسی سازه شومینه‌هایی ساخته می‌شود که می‌توان با دودکش‌های معمولی نیز کار کند. اجرای شومینه در خانه‌های امروزی معمولا به گونه‌ایی است که با استفاده از گاز شهری کار میکنند و داخل آن از سنگ‌های نسوز طرح چوب استفاده میکنند.

به صورت کلی نصب شومینه برای زیبایی است و کاربرد گرمایش برای خانه‌های آپارتمانی ندارد.

نمونه‌های غیر گازی از شومینه وجود دارد که معمولا برای خانه‌های امروزی استفاده نمی‌شود و آن مدل هیزمی است. مدل هیزمی شومینه معمولا در ویلاها و ساختمان‌های خارج شهر استفاده می‌شود.

از نمونه‌های مدرن شومینه نیز شومینه‌ای الکلی هستند که بسیار شعله زیبایی‌ دارند و هم در خانه و هم در خارج خانه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. برای اجرای شومینه‌های الکلی نیاز به کار خاصی نیست و شما می‌توانید نمونه‌های آماده آنها را از بازار خریداری کنید و همچنین شومینه‌های الکلی نیازی به دودکش ندارند زیرا اتانول سوخت پاکی است و خطر خاصی ندارد. شومینه‌های الکلی خطر خاصی ندارند و می‌توانند زیبایی خوبی به خانه شما ببخشند.

کابرد گرمایشی شومینه نسبت به سیستم‌های گرمایشی مانند گرمایش از کف و یا پکیج کمتر است ولی می‌تواند زیبایی داخلی و خارجی خانه شما را بیشتر کند.

از خدماتی که شما پس از استفاده از شومینه به آن نیاز پیدا می‌کنید سرویس شومینه است. سرویس شومینه یکی از خدماتی است که باید به صورت دوره‌ایی ‌انجام شود. سرویس شومینه شامل برسی دودکش، تمیز کردن کف شومینه و چک کردن درست کار کردن هواکشی دودکش. چک کردن مشعل و تمیز کردن آن و بررسی اتصالات می‌باشد.

در کنار نصب شومینه، عبارات زیر نیز جستجو می‌شود:

  • راهنمای نصب شومینه گازی
  • اموزش تصویری نصب شومینه گازی
  • اموزش نصب شومینه گازی
  • نصب ترموکوبل شومینه گازی
  • قیمت نصب شومینه
  • هزینه نصب شومینه گازی
  • طرز راه اندازی شومینه
  • نصب شومینه هیزمی

 

نگهداری موتورخانه

موتورخانه یکی از سیستم‌های گرمایشی ساختمان‌های بزرگ است که نسبت به بزرگی آن خرابی‌های زیادی نیز دارد. ولی اگر سرویس موتورخانه در زمان مناسب انجام شود می‌توان در مقابل بسیار از این خرابی‌ها کاری کرد. برای جلوگیری از برخی اتفاقات که هزینه تعمیر بالایی دارند می‌تواند با یک سرویس موتورخانه مناسب بسیاری از هزینه‌ها را کاهش داد.

نگهداری موتورخانه باید به وسیله یک متخصص انجام شود تا از هرگونه خرابی و به وجود آمدن مشکل جلوگیری شود. یک متخصص تاسیسات در خدمات نگهداری موتورخانه چه خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

در کنار نگهداری موتورخانه، عبارات زیر نیز جستجو می‌شود:

آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه pdf

چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه

تعمیر و نگهداری موتورخانه تاسیسات

شرکت تعمیر و نگهداری موتورخانه

دوره تعمیر و نگهداری موتورخانه

قرارداد نگهداری موتورخانه

هزینه نگهداری موتورخانه

لیست شرکت های تعمیر و نگهداری تاسیسات

از اولین خدمات نگهداری موتورخانه چک کردن مشعل موتورخانه می‌باشد. چک کردن مشعل از مراحل مهم است که باید دقیقا در زمان‌های مناسب انجام شود. مشعل موتورخانه باید درست در جای خود قرار داشته باشد و به خوبی روشن و خاموش شود و از هدر رفت انرژی جلوگیری کند.

قسمت بدی که در نگهداری موتورخانه مهم است چک کردن بویلر و یا منبع موتورخانه است. منبع موتورخانه نباید زنگ زدگی و یا پوسیدگی داشته باشد و همچنین باید عایق حرارتی خوبی نیز داشته باشد تا در مصرف انرژی صرف جویی شود.

از نکات دیگر نگهداری موتورخانه چک کردن ,عایق تمامی لوله‌های ساختمان این که اگر قسمتی دچار خرابی در عایق خود شده بود باید آن قسمت ترمیمی و تعمیر شود.

از دیگر قسمت‌های مهم در نگهداری موتورخانه چک کردن رسوبات داخل سیستم است که باید به صورت سالیانه چک شود و در صورت نیاز رسوب گیری انجام شود. رسوب داخل سیستم گرمایش باعث می شود که آب به سختی در لوله‌ها گردش داشته باشد و همچنین باعث می‌شود که به پمپ آب فشار وارد شود. همچنین رسوب گیری بویلر باعث می‌شود که آب بخوبی گرم نشود و انرژی زیادی مصرف شود.

قسمت بعدی در چک کردن برای نگهداری موتورخانه برسی پمپ آب است. پمپ آب سیستم گرمایش باید کاملا سالم بوده و هیچگونه مشکل فنی نداشته باشد تا در زمستان و فصل‌های سرد برای شما مشکلی به وجود نیاورد. بهترین زمان برای نگهداری موتورخانه و بررسی آن در فصل‌های گرم است که اگر نیاز به تعمیر و تعویض بود مشکلی برای گرمایش خانه‌ها وجود نداشته باشد.

خدمات نگهداری موتورخانه در خدمت از ما توسط افراد خبره انجام می‌شود که همگی سابقه طولانی در زمینه تاسیسات دارند و می‌توانند تاسیسات ساختمان شما را بخوبی سرویس کنند. برای درخواست از خدمات خدمت از ما برای نگهداری موتورخانه یا نصب شومینه و یا اجرای سیستم گرمایش از کف، سرویس شومینه یا هر خدمات دیگر تاسیساتی می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز درخواست خود را در سایت و یا اپلیکیشن خدمت از ما ثبت کنید و از متخصصین و سرویسکاران متعدد قیمت و هزینه کار خود را بپرسید.

بخش پایانی:

خدمات نگهداری موتورخانه، نصب شومینه، سرویس شومینه و گرمایش از کف را می‌توانید در دسته خدمات تاسیساتی بیابید و بر روی اپ یا سایت خدمت از ما، درخواست خودتان را ثبت کنید.

 

منبع: https://blogs.ubc.ca/distancelearning/installation-services/